Knytkalas i framtiden

Visst ja, jag har ju arbetat på en plan de senaste dagarna med!

Eftersom mina garderobsrensningar resultaterat i problem. Har jag listat ut en lösning (inspirerad av Ebba och Tus loppis, förstås).

Problem: Mamma är arg som ett bi för att jag lagt alla påsar med kläder och skor i hennes garderob. Kan ju knappast förpesta min egen med fula ica-kassar?!

Lösning: Jag tänker anordna något slags knytkalas i mitt hem, med allt vad det innebär. Alla får baka och ta med sig kakor, så bli det värsta feta kak-kalaset. Och som grädde på moset tar man med alla sina gamla trasor också. Och så bytar vi om vi vill, och vill vi inte det så köper vi av varandra för kompispriser. Jag vill bli av med skiten, allvarligt. Men det är inte skit, det finns en del fint, promise!

Mer information kommer förstås, men känner jag mig själv kan det lika gärna dröja till nästa år. Fan vad det är jobbigt att organisera.

Kommentarer
Postat av: kisse

ooo va trevligt

2008-04-03 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0