NEW YORK HERE I COME

Jag har precis bokat resa till NEW YORK, är helt hispig, och en jävla massa stålar fattigare. Jag ska ta vara på varenda sekund där... Åker den 4 september, firar 19 år den nionde, och åker hem den elfte. Det är lite scary det där med flygplan + New York den 11 spetember, det kan jag tycka.

Mellanlandning på Heathrow, terminal 5, båda turerna. Tack för det liksom, hejdå bagaget? Nej, har dem inte fått ordning på den satans terminalen tills dess så är det ju faktiskt katastrof.

Kommentarer
Postat av: Tu

nämen! fan vad roligt! alltså, var det väääldigt dyrt och vilket flygbolag åker du med? jag och syrran är sjeukt sugna.

2008-04-27 @ 23:30:36
URL: http://mizuki.blogg.se/
Postat av: Anna

jag flyger med british airways, typ 90% av alternativen var med dem. Och dte kostade 5500 allt som allt, överkomligt tycker jag nog ändå?

2008-04-28 @ 18:20:42
URL: http://neuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0