Rosor, fjärilar och dildos



Fjärilarna här minns jag att jag ville ha när det var fullpris på dem, jag hade någon sjukt bra idé på vad jag skulle göra med dem då, nu har jag glömt. Men jag har köpt dem iallfall, till ett minipris...

Ringen med rosen är så fin så fin, men två minuter efter att jag lämnat affären gick den i sönder. Jag gick tillbaka för att få tillbaka pengarna, men expiditen övertalade mig att byta den istället. Jag är så äckligt lättövertalad. Går den här också i sönder, då jävlar får den inte en ny chans.

För övrigt har jag absolut ingenting att klaga på idag. Jag mötte Lollo på väg till stationen, och hon berättade att hon skulle på erotik-party. Och jag blev helt avundsjuk (inte för att jag hemskt gärna vill klämma på dildosar och annat spännande, men för att jag ÄLSKAR när folk drar ihop sånt. Gör slag i saken liksom!) Sen så kommer jag hem och kollar igonom posten. Och vem har inte fått en inbjudan till ett erotik-party? Det är ödet alltså... Den 2 maj smäller det hos Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0