Sjätte April

Jag fryser i skelettet. Jag har stått på en strand i shorts halva dagen. Nej, det är inte helt sant. Det gick förvånansvärt snabbt, men det spelar ingen roll. jag kommer frysa tills imorgon. Uh.

Nu är jag ungefär helt klar med projektarbetet, jag ska skriva en sammanfattning på typ 150 ord, men dte är det enda som är kvar. Och det svåraste. Jag KAN inte, men jag måste ändå lämna in det imorgon. Det får gå. Känner mig inte stolt, det ska man väl egentligen? Jag tycker det hela känns lite halvlöjligt och pinsamt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Downfall, värsta äckliga Hitler-filmen. Alla säger att den är så jävla obehaglig. Det blir bra. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0