SOL

Det är galet vad glad man kan bli av lite solsken. Alla problem känns rätt meningslösa efter en dag i solen. Jag åkte hem tidigt från skolan och tillbringade fem timmar i solskenet. Jag sov, läste, pluggade, åt. Åh, vad skönt det var. Nu är jag helt röd i fejan, men det lägger sig väl.

Jag fick ett brev från Becci idag! Det är glädje, herre jisses, hon är utan tvekan den människan på jorden jag saknar mest. Snart bokar jag en flygbiljett!

Nu ska jag äta pannkakor och klistra i mitt fotoalbum, oh yes! Jag framkallade 30 bilder gratis på extrafilm. Dock 35 spänn i frakt. Sällan va?! Det kostar bara 11 kronor att skicka ett tjockt brev till New York...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0