Studentlängtan...

Bortsett från att expressens nätupplaga diagnostiserat mig med vuxen-ADHD, så är allt toppen. Verkligen toppen. Jag fick min studentmössa idag, och jag kan inte sluta fingra på den. För första gången känner jag KONKRET studentlängtan, vilken dag det kommer bli alltså!!!

Vi spelade vår osynliga teater idag, eller Ida, Kia, Sara och Boppa gjorde. De hade sina gipsmasker på sig och stod statyer på stan. Jag och Amelie observerade på en bänk. Det var himla kul att se folks reaktioner, de två sötaste var en tant som förvånat utbrast: "Inte påskkärringar NU väl?!", och en gubbe som blev så rädd att han hoppade en halvmeter ut i gatan. NST kom förbi och plåtade, så imorgon hamnar kalaset i tidningen. Det gillar vi.

I Allers nr26 sportar jag strandväskor, för de som vill veta. Jag kanske säger för mycket nu... Har nämligen inte själv sett bilderna. Well, well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0