Tuttis gillar Mojjen

Läst i dagens Metro:

Ha en underbar dag på jobbet Mojjen!
Jag älskar dig, din Tuttis.

Alltså jag är inte rätt person att snacka, jag har noll förståelse för kärlek och förälskelse och allt sånt sött och gulligt. Men det här gör mig lite obehaglig till mods va...

Jag får obehagliga bilder i huvudet. Tuttis matar Mojjen. Tuttis hjälper Mojjen att gå på toaletten. Tuttis håller Mojjens hand, alltid. Tuttis handlar Mojjens kläder. Tuttis svarar, fast Mojjen fick frågan. Mojjen sitter på tåget, på väg till jobbet, äntligen fri från Tuttis. Tror han ja, men så plockar han upp Metro och läser en hälsning från Tuttis.

Break free, Mojjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0