Monday morning!

Till att börja med, jag har en auktion på Tradera. Det är inte kul. Säljer jag linnet för 30 spänn går jag plus 15. Alltså då kan jag lika gärna behålla det.

Idag är en spännande dag! Jag väntar på paket från Asos och det skulle ha kommit typ för en vecka sedan. Kommer det inte idag, kommer det nog inte alls. Och det vore tråkigt. Jag har nämligen tjackat glasögon. Jag kommer förmodligen se skitdum ut. Det blir kul!

I fredags fick jag också paket, med hörlurar från wesc. Vera är snyggare i dem än vad jag är, dock.


Jag glömde berätta, att i lördags var jag på Tingstorgets loppis! Jag tyckte den var värd ett besök efter att Rosannas mamma fyndat väskan med stort V. Jisses, jag är beredd att STJÄLA den och skaffa mig en ovän. Skämt å sido. Jag hittade också en väska hur som helst, verkligen inte i klass med Rosannas, men lite söt sådär. Och så kom jag på att jag ska börja samla på pillerburkar. Så jag slog på stort och började på tre direkt.


För tillfället sitter jag här. Lite lagom ångestfylld. Det finns nämligen en liten liten chans att jag eldat upp min arbetsplats. Åh gud låt det inte vara så.

Kommentarer
Postat av: Tu

vi har ju likadana wesc-hörlurar :) lika snygga ju!

2008-08-04 @ 16:29:43
URL: http://mizuki.blogg.se/
Postat av: jillian

haha, jag har ju likadana!

2008-08-22 @ 11:24:56
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0