Tottsicle, Tippi and the circusfreaks!

- Tott fyller år i morgon! Och han skrev sin önskelista själv! Polkagrisar vill han ha, och så Wall-E filmen förstås. Det måste vara ödet att det är release på den imorgon!

- Fönstret åt gården med aftonbladet idag, ska snart ner till affären och haffa den. Fick Fåglarna av pappa förra veckan och jag måste säga att jag inte gillar den. Mest p.g.a Tippi Hedren. SHE'S A BITCH (med kanske världens coolaste namn i och för sig). Hade jag varit fågel hade jag också velat hacka ut hennes ögon, ingen tvekan om den saken. Men okej, jag antar att den tjänade sitt syfte, jag är inte sådär jätteförtjust i fåglar längre...

- I natt drömde jag att jag var en cirkusartist? Det var på en sån där gammaldags cirkus som man visade upp samhällets freak på. Ni vet, elefantmannen, skäggiga damen, de siamesiska tvillingarna och kannibalen. Jag fick ingen riktig klarhet i vad min roll var (kanske hade jag en snabel eller något som jag inte märkte?), jag bara gled omkring i min nyårsklänning. Det är lite cikuskänsla på den faktiskt! Ni märker ju hur mycket jag obsessar om den här klänningen, jag kommer vara så trött på den lagom till nyårsafton. Hur som helst, Britneys video till Circus är ju lite sådär gammaldags-freak-cirkus-inspirerad. Jag tycker den är ganska fin.  

Bara tre noteringar från 11 december som egentligen varit en skittrist jobbdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0