Coffee is my best frenemie

Ska strax till Ullis och bonda lite med henne, men framförallt med hennes espressomaskin. Jag närmar mig den med skräckblandad förtjusning. Min och kaffets kemi stämmer INTE. Alltså jag tycker om det och så, men dricker jag en latte, på halv espresso räcker alltså, vid den här tiden så kan jag säga adjö till min nattsömn. Heh. Jag förstår inte! Jag blir helt hyperaktiv av bara en droppe. Totalt rastlös, kan inte sitta still. Händerna skakar och sådär och jag vill prata snabbare än vad som är fysiskt möjligt, alltså börjar jag snubbla på orden och det låter väl lite freaky. Kaffe fungerar på mig som jag kan tänka mig att knark fungerar för en del. Alltså vågar vi inte tänka på hur knark i min kropp skulle funka. Det vill vi inte ta reda på heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0