Det var Ninas fel!


Den här bilden har de smällt upp utanför MQ. Det är klart att de har. Snygg-Nina i snygg-klänningen. Eller snygg-klänningen, jag vet inte... Egentligen är den alldeles för pluttinuttig och sådär, men så ser man den på Nina och tänker, skitsamma. Vi provar. Så även jag. Jag provade. XS så klart (vägrar erkänna att jag är en solklar S). Och fastnar. Jag kommer i den utan större problem, tänker att nej, det här är inte jag. Den ska vi inte ha. Det är när jag ska börja kravla mig ur den lilla paljettbakelsen som problemen uppstår. Jag märker snabbt att jag är fast. Jag vrider och vänder, men nej. Den är verkligen fast. Panik. Det är rätt sällan man drabbas av riktig panik, men jag gjorde det. Precis som när jag ser ett dött djur kändes det, förutom att jag kan springa i från det döda djuret. Klänningen satt ju liksom där den satt. Jag såg framför mig hur jag skulle få hojta på personal så att de kunde komma och klippa upp den. Men så av ett under glider den plötsligt av, och kvar står jag, helt skakis i benen. Jag är så jävla löjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0