En liten tanke åt mannen med världens fulaste näsa

Jag blir så ledsen när jag läser om Michael Jackson, eller Mikaeel Jackson som han nu heter av någon underlig anledning. Hur han faller ihop ekonomiskt, fysiskt och psykiskt. Det är faktiskt en tragedi, tänk hur BRA han var. Och allt som rapporteras kring hans liv idag blir bara sjukare och sjukare och man vet att han har precis 0,0% chans att göra en comback a la Britney Spears typ. Han är körd. Så är det. Och han lär gå under helt om några år. Typ hamna på gatan. Ingen bryr sig.

Min Michael Jackson favorit är den här. Lite nördigt tror jag det är. Han började bli lite nördig vid den här tiden, inte alls samma cool-status som på Thrillertiden. Men skit samma. DET SVÄNGER JU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0