Gynning. Igen.

HAHA det är Gynning och jag ändå! Äntligen har vi något gemensamt. Jag har nämligen också blivit fotad av den här mr.Torgny. En mycket stilig man. Sanslöst stilig. Så stilig att jag blev helt galet nervös. Sen meddelade Torgny att jag ligger i hans "Bearbetningshög" (Jag misstänker starkt att bearbetningshög i detta sammanhang betyder papperskorg samt att Gynning INTE återfinns i samma hög. Nedrans.) Well well, det blev ingenting med det men jag är rätt bra på att ta nej. Dessutom sa någon jävla apa (som trots apandet har koll) att jag måste gå ner 5 kilo i vikt om jag ska kunna bli modell och det är verkligen inte något jag känner att jag har behov av rent hälsomässigt. Så det så. Apa. Bye modeldreams forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0