Hidden

when our wishes become ashes and our dreams stay in our minds when they say a soul will always find its time then a whisper becomes clear and soothing rain starts falling slow and she lets her hair down and every field will grow awakening well we say we are forever feeding dreams of yesterday and they say go follow shadows as you may but hidden wings and days desire will appear like coloured smoke and we'll stop talk in circles asking to be saved.

Jag har knarkat Titiyo hela dagen. Hidden är så bra att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Ingenstans utan den i mina hörlurar.

Nej, nu städar vi ut julen. Jag vill inte ha fler skumtomtar. Det fanns visst en botten även i mig. Ikväll önskar jag att jag kunde dela mig i tre läckra små delar. Men det går ju knappast. Alltså står jag villrådig och det enda jag vet är att jag och mitt tetrapack rosé ska ut på äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0