Nytt psycho i stan!

Ängelholm har fått ett nytt psycho förresten! Idag när jag väntade på bussen hör jag det här:

"VAR FAAAAN ÄR NI ERA SMÅ JÄVLAR, KOM FRAM FÖR JAG HITTAR ER FÖRR ELLER SENARE, JAG FÖRSVINNER INTE!!! OCH JAG KAN LOVA ER ATT JAG ÄR DEN SISTA SOM BLIR KNULLAD I RÖVEN. ÄR DET NÅGOT JAG HATAR SÅ ÄR DET DEN HÄR JÄVLA FITTSTAN".

hehehehe. Ja. Det var ju lustigt kan man tycka, men fan vad rädd jag blev. Killen som skrek såg helt livsfarlig ut, det bara lös psycho i hans ögon. Utan tvekan en snedtripp av något slag, han var lätt en fara för både sig själv och andra. Nu råkade ingen illa ut vad jag såg, mer än ett par cyklar som han totalkvaddade med sina bara händer. Men det var sjukt obehagligt, det hade inte förvånat mig en sekund om han gett sig på en människa helt oprovocerat. Helt out of control....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0