Today

Jag är slut. Jag och Josse har letat julklappar bokstavligen hela dagen. Det gick först åt skogen, sen höjde jag min budget och hittade iallafall några stycken. Fan vad dyrt allt är. Josse köpte kir till mig. Jag blev så jävla glad när jag såg att det finns här! Kir är den bästa alkoholhaltiga drycken någonsin. Kärringdricka säger folk, men who cares?! Det smakar svartvinbärssaft och vem gillar inte det? Dessutom kan jag sluta ögonen och drömma mig tillbaka till Paris där kir var rutin. Mmm.

Sen träffade jag Josses supertjusiga farmor Monique. Hon tyckte nog att jag var rätt trög. Söt och trög. JOOLIIIE ANNA sa hon. Alltid något. Själv sa jag tre saker. Bonjour. Ca va. Au Revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0