Julkul

Jag slänger in lite försenade bilder från Ullis julfest. Som var en bra kväll. Bilderna är dock INTE lika bra. Dom är faktiskt de sämsta festbilderna jag någonsin sett. MEN: Det är inte mitt fel. Henke höll i kameran.











Ja ni ser. Totalt värdelösa. Skitsamma.

Snabb resumé av kvällen: Ullis julfest som tog slut alldeles för fort. Kort kort runda till Nicks. Ner till bahnhof. Jag stannade i två minuter. Gick ensam till Morris. Mötte massa konstigt folk. Dansade för mig själv? Satt ganska mycket utomhus och frös ihjäl. Samtalade bland annat med en mycket fager men totalt korkad man. Låt mig citera: "Alltså jag kan göra vad jag vill, jag kommer ändå alltid se ut som en grekisk gud". HAHA, jag skrattade så jag ville dö inombords, men där och då så nickade jag förstååååående. Sen blev det 100 års jakt på taxi i iskylan. Fick ju ingen såklart. Så vi tryckte in oss 8 pers i Jockes bil.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Kommer sakna dej anna! Men tiden går snabbt och jag hoppas att du fortsätter att uppdatera flitigt här!

2008-12-28 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0