Kvällens funderingar

1. Ikväll funderar jag på hur bra Lykke Li är. Hon kom precis i rättan tid, när mitt musikbibliotek höll på att torka ut. Youth Novels måste vara den bästa skivan på många år, åtminstone som jag ser det. Fina Lykke Li. Jag fattar visst hajpen för en gång skull.
Lykke Li

2. Det här är SoKo. För det första är hon väldigt fin. För det andra är hon en Parisienne, och för det tredje är hennes I'll kill her det som rullar på bäst i mina högtalare näst efter Lykke. Den franska brytningen + den stalkiga texten är en fantastisk kombination. Det är bland annat hon som fick mig att vilja döpa min nya blogg efter den franska nian.image4

3. Kvällens tredje fundering är bröst. Med tanke på min egen avsaknad av sådana är det ett ämne som jag funderar på mycket sällan. Men jag vill göra ett statement: Små bröst är fashion. Stora bröst är det inte. Stora bröst kan förstöra för vilken trendig brud som helst, kläder och stora bröst går ju bara inte ihop. Stora bröst känns helt enkelt... i vägen.

Det här är vad vi snackar om! Scarlett Johanssons tuttar mördar den här bilden. Om dem inte hoppat upp som en rumpa eller något ur hennes uringning så hade den här bilden varit snygg och fashion, nu är den inte det.
 455654-2

Kommentarer
Postat av: MammaMia

Ang bröst.

Tycker man ska vara stolt över det har man har eller inte har.

2008-07-13 @ 17:25:12
URL: http://tuttis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0