Boppa är hemma!


Boppa is back in town och vi strålade samman igår eftermiddag! Senare blev det utgång i Helsingborg med Malin och Ullis, en kväll som hade sina toppar och dalar.

Toppar: Att Boppa var så jädra laddad. När vi lurade i några blåsta ungar att vi var från Malta. När Malin och jag hittade en mycket underlig rutschkana. När vi strategiskt krossade motståndet på scenen på Wallmans. Tjejen i fågelburen på Wallmans. Och Ängelholms egen Cowboy som i vanlig ordning gett sig ut på nattliga äventyr för sig själv. Den här gången hade han lagt sig till med helt galna höftvickningar... McDriven för andra gången samma dag! Donken, I'm back!

Dalar: När jag gick in på herrarnas på Wallmans och en tjej i personalen rusade efter mig och i princip drog ut mig i håret. Med panik i rösten: "TJEJEN DU MÅSTE UUUUUUUUUT". När en äcklig kille klämde mig på rumpan, jag kände mig som Blondinbella på semester i Italien... Att alla på Wallmans var födda 1990, 20 är det nya 18 tyvärr, och jag längtar dit... När jag helt plötsligt var "den fule".

Nu ska jag packa min väska, imorgon bitti halv sju bär det av till Stockholms skärgård och 3 dagars sol och bad! Galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0