HEJ!

I fredags definerade Malin och hennes bröder white-trash-namn för mig. Kevin och Twlight minns jag hamnade högt.

Men nu har jag själv upplevt höjden av white-trash-namn. IRL! 
Det ringde nämligen en telefonförsäljare här om dagen, hon hette SUNSHINE! Jag bad henne till och med att upprepa det, så att jag inte skulle ljuga för er. Men jodå, Sunshine. Jag vill tro att ingen döper sin unge till det, så "förhoppningsvis" kallar hon sig bara så.

Nog om det. Igår jobbade jag, och avslutade kvällen med att dra igång larmet. Jag stängde av det och gick till Morris. Sedan kom med all sannolikhet Securitas förbi och lämnade en räkning på 4000 för utrycket. Jag är en katastrof. Om vi lägger ihop alla summor som mina chefer fått betala för alla missar jag gjort där (sönderslagna glas, fel mat ut till gästerna, brutna nycklar i nyckelhål, sabbade packningar i kranen o.s.v, o.s.v, o.s.v) så är det långt över summan de betalat ut till mig i lön. MMs största förlust någonsin var att anställa mig.

Idag har jag rosa strumpbyxor på mig. Coolt tänkte jag, men jag märker nu att det bara ser ut som att jag har en grymt obehaglig hudfärg. Det var nog därför dem var på rea...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0