Fjärilar


Idag har jag pyntat mitt rum med alla fina fjärilar och plastblommor jag köpte igår. Dom är överallt och rummet ser snarare ut att tillhöra en åttaåring än en artonåring. Det är så jag vill ha det. Klockan där bak går långt ifrån rätt (faktiskt så tickar den inte alls...) men visst är den fin?! 50 spänn på loppis. På tal om inredning, minns ni den rosa flamingon från Peleka som jag bloggat om en gång för en herrans massa månader sedan? Jag har fortfarande inte köpt den.. 400 kronor svider. Men jag måste ju ha den. (Det är nu mina vänner ska snappa upp det här och tänka: Hm.. Mindre än tre månader till Annas födelsedag, och en rosa flamingo är ju faktiskt den perfekta presenten!) När jag flyttar hemifrån så lovar jag att jag köper den, och då ska jag inreda hela mitt hem med den som utgångspunkt. Mmmm.


Till slut: Vad gör vi med det här mina vänner? Jag är i seriöst behov av ett rejält klädbytarparty nu igen. Många ska vi va, så att det alltid finns någon krake som gillar ens skräp. Hm. Jag hör av mig...

Kommentarer
Postat av: benne

jag e på bytardagen!! jag har rensat i garderoben idag!!

2008-06-19 @ 22:09:52
Postat av: kisse

jag vill också byta grejor,, hörde att det fanns många kläder förra gången i kisse storlek

2008-06-21 @ 13:47:41
Postat av: Anonym

jag är på!! ska faktsitk rensa garderoben sanrt! :)

2008-06-21 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0