Pindesvinevenner



Nu är det verkligen snart över... Igår var en kväll med blandade känslor. Först och främst var det galet roligt, och Morris var fullproppat med folk. Å andra sidan var det sista festkvällen med studenterna innan fredag. Den här tiden är snart slut! Visserligen är jag väldigt slutkörd i hjärnan och min lever behöver definitivt vila i en månad efter studenten, men gud vad kul vi har!

Idag håller jag mig undan mina föräldrar som studentstökar. Jag träffade på en igelkott i ett hörn i trädgården. Den fick mig att fundera på om jag ska bli medlem i Pindesvinevennerna (Dansk förening som värnar om igelkottar). Igelkottar är så underliga djur.

Nu måste jag städa på mitt rum. Oundvikligt. Senare ska vi till Emelie och pynta flaket! IMORGON ÄR DET STUDENTEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0