Tott på bloggen


Idag har jag lekt med Tott! Som jag inte träffat på så länge! Lyckopiller är han min yngsta vän.
Visst är bilden bra med? Båda ser helt handikappade ut och Tott har Pokemon-filmen i högsta hugg! Jag lärde Tott att säga fan också (av misstag) och Josse blev arg. Vi lyckades fånga det hela på film (också av misstag!)... Den får ni se senare.

Vi var på Väla också, utan Tott men ändå.  Handlade en massa konstiga saker faktiskt. En regnkappa som jag velat ha skitlänge, men nu var den på rea, så jag slog till. En klänning, rosa strumpbyxor, en massa fjärilar, plastblommor, en vas, en toaborste, galjar och slutligen en lampa som jag redan slagit i sönder. Jag är en katastrof. Det var skitsynd för den var jäkligt fin.

Nu väntar jag på morsan, så ska vi baka midsommartårta med gelatin i. Sedan blir det fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0