Aj

Idag klockan fem i halv fyra överväldigades jag av en känsla. Att jag borde bli lite mer fit, och sund och sådär. Så jag bestämde mig för att hänga med Boppa och Ida på gym för första gången i mitt liv. Och det gick ju som det gick. Nu sitter jag här med ont i hela min vig-som-ett-kylskåp-kropp. Vi höll på länge. En och en halvtimme är rätt länge väl? Jag sprang på band och cyklade och satt i en massa konstiga maskiner och skrevade, det kändes rättså onaturligt om jag ska vara helt ärlig. Skivstången gillade jag i ungefär 2 minuter. Jag stod där och lyfte min lilla stång och tyckte att jag var så jävla fit och att det gick ju så otoroligt smidigt. Sedan fick PT Ulrika syn på mig och ryckte in. Efter två lyft i RÄTT position skakade jag i hela kroppen och trodde jag skulle gå av på mitten. Jag ville att hon skulle gå. Det gjorde hon inte. Och de fem minuterna hon vakade över mig som en hök är de värsta hitills i mitt liv. Nåja. Jag är nöjd ändå. Boppa tror inte på min nyfunna fascination för fitness och sånt. Hon tror att när jag har ätit en morot till fika imorgon kommer jag tröttna och gå och köpa chips och sedan är mitt fitnessintresse gone forever. Må så vara. Men då försökte jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: kisse

hoppas att din fitness tanke håller i sig,, så kan vi träna ensemble

2008-03-26 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0