Behöver du skjuts?

455654-13Idag är jag trött. Halva dagens spenderades på kungsgårdsskolan med åttorna. Vilken hönsgård. Efter fyra pass var jag så trött på att höra min egen och alla andras röster att jag inte orkade mer, ett annat gäng fick rycka in och köra sista passet. Sedan körde jag hem. Själv i bilen. Konstigt. Pappa har gett mig en maskot: Knut Korre, heter han och jag får inte sätta mig i en bil utan honom. Bra där. Det kommer jag antagligen snart inte att våga heller... Åkte till väla, göra-av-med-pengar-abstinens efter 4 veckors frånvaro i Svenska affärer för min del. Men blev besviken, köpte mest basplagg. Nu är jag hemma, påsklovet har börjat. Plugglovet. Ska börja redan ikväll faktiskt. Börjar bli sugen på utgång bara för att jag hittade värsta snygga party-outfiten i min garderob. Får bli nästa helg, har lovat att vara chaufför ikväll, haha. Jag börjar förstå alla dem som erbjuder sig att köra bil till höger och vänster när de precis fått körkort.

Well, jag önskar alla en trevlig afton, för min egen lär iallafall inte bli särskilt spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0