En påsk

image17
Igår var det påskafton. Vi firade den - inte så påskigt, men ändock, hos Martina som bytt hus så att säga. En massa gött tjejsnack innan vi rullade in till stan och ett tomt Morris. Det här är allvar. NÄR SKA ALLA DUMMA ÄNGELHOLMARE FATTA ATT MORRIS ÄR BRA OCH ATT DET ÄR DIT MAN GÅR, VA?! Det var typ folktomt, och även om vi gillar att supporta Morrisarna så gav vi upp vid ett och gick vidare till Bahnhof. Det var där alla människorna var. Jaha. Skitlång kö, men det är iochförsig ingen issue för oss. Vi traskade förbi och fick sex fribiljetter av Sanne. Det var snällt. Mycket snällt. Sedan försökte man dansa. Men det var för trångt. Så då drack man drinkar istället. Dumt. Det var ingen dålig kväll, sådär så man ville gå hem. Men det var inte så jädrans jättekul heller. Klockan tre gick vi ut, precis som man ska, och bestämde oss för att prova på hänget-utanför-bahnhof. Det var något nytt, oftast vill Boppa lägga sig an med sin fyllegångstil och traska hemmåt i en himla fart. Men jag fick stanna och äta hamburgare den här gången. När jag står där och tuggar i mig mitt kött kommer en kille i randig tröja och örhängen fram. ÄTER DU KÖTT?! skriker han. HJÄLP EN MILITANT VEGAN säger jag och är lite rädd att han ska kalla på sin veganmaffia och så ska de straffa mig på något vis, för att jag äter döda djur. Vegankillens vänner var faktiskt helt normala. Förrutom att en av dem klätt ut sig till kanin på största allvar. Well well, sen gick Boppa och jag hand i hand genom parken. HAHA, jag gör alltid det när jag är full. Håller hand med alla. Jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0