Sex i FEL hål, okej?!

Det här måste jag bara få ventilera innan jag ska sova.

Varje dag lär man sig något nytt, och det jag lärde mig denna dag fick mig att vilja kräkas lite. Ett handikapp kan vara att ringmuskeln inte fungerar, så man bajsar på sig utan att märka det. Detta gör att man t.ex. inte kan gå ut som en vanlig människa, för vem vet, helt plötsligt har man bajsat. Bara sådär. Detta handikapp kan vara orsakat av att man t.ex. har opererat den här mycket funktionella muskeln. ELLER, hör här: Haft för mycket analsex. För mycket är såklart individuellt, så i princip kan din ringmuskel pajas efter att du har testat det en gång. VARFÖR I HELA FRIDEN TESTAR MAN DET DÅ?!?!??!?!??!??! Det är liksom verkligen none of my business, det fattar väl jag också, men hur, HUR kan man riskera att drabbas av ett handikapp som gör att man bajsar på sig i tid och otid - för lite sex i rumpan?! Någon får gärna förklara för mig. Jag ska sprida den här informationen. Föreläsa på skolor och sådär, så att folk fattar att de ska hålla sig till sex i rätt hål. Vad säger vi om det? Bra.

Kommentarer
Postat av: Kecke

Du ställer frågan varför man har analsex? Antagligen för att det kan ge en viss lustkänsla. Har dock inte testat det själv (alltså i min röv) men har haft ett flertal flickor som velat att jag ska placera mitt kön i deras stjärt. Jag har själv aldrig varit speciellt fixerad vid just detta sätt att ha sex, men om en kvinna ber mig att utföra denna form av samlag ställer jag oftast upp.
Har även svårt för rubriken - vem avgör vad som är rätt eller fel i dessa sammanhang? Tror knappast att du är en förespråkare för hela den kvinnliga befolkningen...

2008-03-25 @ 22:34:54
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0