Denna dag är en bra dag

Äntligen har jag avverkat åtminstone tre av de fyra skoluppgifterna jag har kvar, fantastiskt bra! Imorgon är jag ledig, och därför planerar jag att bli lite sådär rund om fötterna ikväll. Lite lagom bara, den riktiga festen blir på fredag när Linnea goes 19!

Boppa klarade sitt körkort idag! Enligt henne själv snackade hon sig till det, och jag är lite halvberedd att tro henne. Jag, Boppa och en packad Pontus (halv tre en tisdag...) gick upp till Ica Maxi ungefär och hämtade Pontus bil, sen fick Boppa köra oss ner till stan! På vägen såg jag en mosad igelkott och det svartnade framför mina ögon och jag fick värsta panikkänslorna som jag alltid får när jag ser ett dött djur. Jag förstår inte vad det är! Det blir värre och värre dessutom, jag tror jag borde prata med psykolog om saken. Jag lovar och svär att det är något knas i skallen som uttrycks på detta vis.

Snart kommer Boppa i bilen och så ska jag, Malin, Linda och Pontus följa med till Donken! En klassiker för nyblivna körkortsägare! Sedan blir det högst troligt Morris och ÖL. JA. BRA. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0