Go Charlotte!

image90
Nu är det spännande! Om fyra timmar är det igång liksom! Jag ska till Josse på grillning snart, och sedan blir det till att dansa i neon halva natten. Typ. Vilken fest.

Vad tror ni? Kolla på Charlotte. Vissa tycker att hon är snygg. Andra, som jag, tycker att hon ser ut som en karikatyr av sig själv. Faktum är att jag tror att det kan vara till hennes fördel just ikväll, i övrigt måste det vara lite jobbigt.

Äsch, jag tror på Ukraina ikväll, jag hoppas på Sverige och jag blir inte förvånad om någon konstig låt som inte ens förekommit i förhandssnacket tar hem hela skiten. Det jag bävar inför är att få höra den lesbiska überfeministens segerbidrag från förra året igen. BORING.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0