Ibland gör man absolut ingenting men det blir fel ändå

Han har så rätt, Krunegård, eller hur?!

Idag har jag insett att jag ska på bal i övermorgon! Helt fantastiskt kul ska det bli. Så jag har provat min klänning, mina skor, min väska och mina smycken ihop. Jag kommer att tycka att jag är så sjukt fin ända tills jag kommer dit och stöter på alla andra vackra människor. Jag borde ha bal för mig själv för att vara nöjd. Kanske inte.

Denna dag har jag även ridit på en ullig gullig hest (obehagligt att jag stavade det "hest" automatiskt, jag låter bli att ändra, det är okej va?) som hete Mósi. Sedan åt jag och Boppa mögligt bröd tills det sprutade ur öronen på oss, mest för att trotsa klassen. Varför skulle det vara farligt att äta lite mögel? Sedan googlade vi saken och då kunde man visst få både cancer och alla andra lindrigare smärtor du kan tänka dig. Jag har faktiskt rättså ont i magen.

På fredag blir dte balbilder här i bloggen, wiho!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej

gå in på min blogg och tävla om 2 par nya diesel jeans

ingen avancerad tävling, gör den för rolighetens skull:)

ha det så bra

2008-05-20 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0