Lite borta från verkligheten...

Just för tillfället rinner mitt liv genom mina fingrar in i datorn. Sant. Det är så tragiskt. Jag är så äckligt uttråkad. Nu har jag snart sett hela cycle 10 av Top Model... PÅ YOUTUBE, höjden av tragik, jag vet.

Och alla avsnitt med Katreen har jag nu sett fyra gånger var. Hon är sjuk.
"Vilka tycker du mest synd om, bögarna eller de som är celebral parantes?"

Och så Eurovision-bidragen, där ska jag vara ärlig och säga att jag inte orkat med varenda ett. Mycket skit i den där tävlingen, trots allt.

Det värsta är att jag har 5 gigantiska skoluppgifter kvar innan jag får ta studenten, som jag borde ta tag i. Men det råder någon slags handlingsförlmaning i min hjärna, skolan känns rättså avlägsen.

Äsch, nu tänker jag kolla finalen i Top Model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0