Lite skor här, och klänningar där...

Det är en del att fixa inför studenten alltså. Mycket cash att lägga och sådär, men allvalrigt. Jag har inte shoppat på... 2 veckor! Det är kritiskt läge nu. Har ni sett de här skorna? En femhundring på Wedins. Det stör mig att jag måste ta mig ända till Malmö för att fixa det, det finns inte tid. Visst är dem skitsnygga?
image63

Men ett par skyhöga kilklackar är liksom inte riktigt prioritet ett nu... Studentskor! På kvällen är det inga problem, jag tänker ha något av paren nedan, träklackarna lutar det mot! Men på dagen, jag behöver ett par platta, bekväma men skitsnygga skor, helst svarta. Var finns dem?!


Slutligen har vi min studentklänning... Den är allvarligt talat det största svarta molnet på min himmel just nu. Den är fin, mycket fin. Jag gillar den. Men så tar jag den på mig, och samma effekt uppstår som när man försöker klä en jävla lyktstolpe. Jag ÄR en lyktstolpe! Så vad gör jag? Jag tror jag måste face facts och sy på band, men det ska göras och det ska göras snyggt. Kommer inte vara klar från den 12 juni klockan 23.00... Allt hade varit så mycket enklare om jag inte lagt 1000 spänn på en studentklänning redan, och kunnat använda min blommiga skapelse som jag tänkt lägga upp. Inte för att jag kommer till skott där heller, men iallafall... Så här ser tyget ut! Jag hoppas innerligt att jag snart kan få visa den i sin helhet...
image66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0