Livet leker en stund

image58
Okej! Valborg var mysigaste kvällen på länge. Igår fixade jag rättså fet löneförhöjning + balskor. Sen hade vi klasspartaj vid vita räck, mys! Och ikväll är det time for erotikparty hos lilla Fia, sedan fet tivoliutgång, för första gången på år och dar för min del. Jag är riktigt peppad! Jag ska ha på mig en klänning i det där mönstret från Gina Tricot. Jag köpte den BARA för att den matchade så grymt snyggt till mina lila strumpbyxor. Jag kommer vara trött på det där mönstret i mogonbitti, men det skiter jag i.

Jag har köpt Sistabiljett just nu alldeles precis. Och det känns väl bra, hoppas bara att alla som snackat hänger på och också köper nu, så att vi blir ett gäng! Kan ju bli hur festligt som helst!

Linus har varit så duktig och fixat allt inför balen den 22. Fotografering, skjuts och så vidare. Alla problem bara disappears liksom. Nu ska jag ha kul till och med studenten, sen börjar allvaret!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0