Sconesdagen

Offieciell sconesdag idag. Så ni vet. Jag har ätit hela dagen. Morgon middag kväll. Till lunch blev det espressohouses scones. Jag gillar dem, åtminstone när jag har ett redskap att bre på mitt jävla smör med. Jag köpte nämligen scones-to-go idag, så frääääscht! Och när jag såg att den snorkiga espressobruden inte lagt en såndär plastkniv i påsen, som man ska, så frågade jag om jag inte kunde få en sån. Alltså, jag var mycket artig. Hon bara: "Nej tyvärr". Nej tyvärr, sa hon, vände sig om och gick. Nehej sa jag och funderade en stund på att sno med mig en riktig kniv, men jag är inte en sån som stjäl. Så jag plockade åt mig sånna där träpinnar man rör socker i kaffet med och traskade nedslagen ut ur det jävla kaffekomplexet till fik.

Tv3 visar Project Runway klockan 4 varenda dag nu! Jag är alltså i extas och okontaktbar 16.00-17.00. Jag vill gifta mig med Austin, men något säger mig att han inte är lagd... åt mitt håll så att säga. Men jag kan ju å andra sidan vara helt ute och cykla på den punkten.
image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0