Sjung dåligt - bli stark!

Jag råkade visst hamna framför Pussycat Dolls på trean. Hoppsan.
När jag slår på TVn så sitter det en tjej i rutan och bölar:
"Alltså jag vet ju att jag kan sjunga... Och sen bara... Vill jag visa alla det, och så kommer det inte ut som jag vill! Det är så jobbigt". Här är det tydligen så jobbigt att hon inte kan fortsätta, hon försvinner ur bild i en sekund. Sedan dyker hon upp och kläcker ur sig det oförklarliga:
"Men, i slutändan gör det mig till en starkare kvinna".

Jag borde verkligen inte återvända till TVn efter reklampausen...

Kommentarer
Postat av: sofia

Anna! Jag vill följa med roland o jörgen till tyskland på måndag om jag kan få ledigt, är du på?

2008-05-21 @ 23:00:57
Postat av: Anna

Hahahah lätt, jag ska prata med farsan om det!

2008-05-22 @ 11:12:16
URL: http://neuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0