Student-preperation

image99455654-96455654-94455654-95image98

Det var verkligen en lättnad att se att även Ängelholms studenter är kapabla att festa till det mitt i veckan. Jag började bli orolig! Det var en riktigt rolig kväll dessutom! Idag känns det som att jag blivit överkörd av en lastbil, och jag förstår inte alls varför. Jag och Benson höll ju oss på mattan! Nej, den här morgonen har inte varit kul att genomlida vill jag lova.. Men nu är det nog snart dags att köra till skolan för att fila på lite inlämningsuppgifter och ha psykologi. Kul. Antagligen kör jag inte ens lovligt.. Min avancerade uträkning visar dock på att alla alkoholhaltiga drycker förbränts, men med tanke på hur jag mår tvivlar jag starkt. Usch.

Ikväll vilar vi och på fredag är vi på det igen!


Kommentarer
Postat av: kisse

min kropp var inte helelr i balans i morse

2008-05-29 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0