Vitt

image72image73image74

Jag körde hårt igår och satsade nästan fullt ut på vita saker. Vitt är inte jag. Alls. Den vita klänningen ville jag egentligen ha i svart, men klart att den inte finns på Välas Gina. Men det gjorde inget, den här var helt nerkladdad med smink så jag fick den för halva priset. Slängde den i tvättmaskinen, och inte ett spår av brunkräm och sånt shit finns kvar. Bra va? Sen hade jag på mig den igårkväll, och kände mig... fel. Jag tror jag ska färga den svart faktiskt.

Blomman är så fin, speciellt på min favoritväska.

Kjolen var det ett jävla överpris på, men strunt i det. Den är så söt! Med rätt grejor till blir det nog bra ska vi se.

Och så till sist en allmän uppmaning: GÅ TILL MORRIS OCH DRICK ÖL FÖR NITTON SPÄNN. Jag förstår inte vad som är felet? Igårkväll var det typ 15 pers där, det borde ju vara invaderat när ölen kostar mindre än läsken...

Kommentarer
Postat av: Tu

när jag klämde på den vita bustiern på gina var verkligen alla nerkladdade med brunkräm. sjukt nasty. men gött att du fick den för halva priset! :)

och jaaaa, så jävla fint att ölen och cidern kostar 19 spänn. åh.

2008-05-15 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0