Aldrig mer mat

Josses och mitt förhållande börjar bli sjukt ohälsomsamt. Av någon anledning är vi helt fast på att ÄTA, alltså äta tills vi vill kräkas och bara klagar över hur ont i magen vi har, varje gång vi ses. Igår tryckte vi först ner varsin pizza. Som om det inte vore nog med kalorier för typ en vecka, så kom vi på att vi måste testa Josses nya chokladfondue maskin! Och som vi testade den. Det går inte att sluta äta chokladfondue, så gör aldrig det. Tott var hemma igår, men har var mer weird än vanligt. När jag kom frågade han om jag hade en pojke, samtidigt som han gick ut på uppfarten utan strumpor eller skor för att undersöka min bil. Ehehh? Sen tittade han på en fransk gameshow med sin franska pappa, där Victoria Silvstedt dansade runt allmänt lättklätt. Då blev jag lite förvånad, vad gjorde hon där liksom? Josse och jag tittade på en film om en 7 meter lång krokodil också, som åt upp människor men jag vet inte jag... Så jag fortsatte filmkvällen när jag kom hem och tittade på en 60-tals film som var helt fantastiskt bra. ÅH. Önskar att jag var 20 och snygg i 60-talets London...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0