Aldrig mer ögonskugga,mittbena eller grönt hår.



Igår hade jag fotobytarkväll med Ullis!
Åh herrejisses.. Där fanns en hel del mer att önska angående min approach, och då snackar vi ändå bara bilder från 2008...

1. Såvida inte Jonas har lust att lära mig hur man lägger ögonskugga, PÅ RIKTIGT, så lovar jag mig själv, här och nu att aldrig mer använda det. Alltså. Någon måtta får det vara. (Här hade det passat så himla bra med en exempelbild, men mitt ego är för stort, jag är ledsen.)

2. Aldrig mer mittbena. Aldrig aldrig mer mittbena. Speciellt inte när mängden hårstrå inte uppgår till mer än drygt hundra. Eller, ni fattar.

3. Aldrig mer grönt hår. Kan tyckas som en självklarhet, men tydligen inte. I början av 2008 var mitt hår verkligen mossgrönt, och det värsta är att jag inte fattade det själv. Tur att jag träffade frisör-Andy som prackade på mig ett helt galet schampoo som i princip eldade upp håret, eller åtminstone alla beläggningar på det, och gjorde det blondt igen. Jag svär, det kom rök när jag hade det i.

Okej. Det där var äckligt ytligt.
Nog med ytlighet för en månad, där med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0