Jag vill också vara med!

Någon sa till mig att de inte kunde hitta mig varken på eniro eller hitta.se. Jag tänkte pucko: Du stavar fel. Är för tillfället lite utråkad, ska snart packa ihop mig och dra till bion. Men för tillfället: Uttråkad. Så jag tänkte bevisa att jag visst finns på Eniro och Hitta. Det gick inte bra.

Såhär såg det ut på Eniro:

  • Din sökning på Anna ********* gav tyvärr ingen träff
  • Menar du: anna hermander , anne jergander

  • Och såhär på Hitta:

  • Personer: 0 Visa på karta  Företag: 0 Visa på karta
       
    Din sökning gav inga träffar bland personer.

  • Och jag blir lite oroad, det blir jag. Finns inte alla människor med på eniro och hitta? Är det inte lite som ett folkbokföringsregister light? Och vad har jag gjort eller inte gjort för att inte få vara med?

    FINNS JAG ÖVER HUVUD TAGET ELLER?! Vad ska folk tro? Jag säger mitt namn. De får för sig att söka på det, och så FINNS det inte. Då tror dem ju att jag ljugit. Att jag hittat på mig själv eller något.

    Jag vill vara med.. En vänlig själ, hjälp mig?


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    finns du på google då?

    Ring eniro/hitta och förklara att din existens inte känns konkret om du inte finns i deras register.

    2008-11-27 @ 18:37:10
    Postat av: Anna

    I will! Tack!

    2008-11-27 @ 19:03:39
    URL: http://neuf.blogg.se/
    Postat av: kisse

    ibland när man har kontantkort så måste man registrera sig hos sin operatör.. jag vet inte om du har kontantkort el abonnemang,, men jag har förmig att först var jag inte m när jag hade halebop, sen registrerade jag mig ngnstas och kom m..

    2008-11-28 @ 13:30:16
    Postat av: rosanna

    hahaa.. jag tror det var jag som sa det till dig! pucko hit o pucko dit.. tänk dig för innan du talar kvinna. HA!







    ;)

    2009-01-05 @ 17:33:22

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0