Solen schiner ju!

Jag hittade en lista hos Josse. Och jag tar den. Jag inbillade mig att jag hade någon slags princip som innebar att jag inte kör med listor här på bloggen, men det har jag ju inte alls.

1.Vem/vad fick dig att skratta idag? Det är så tragiskt. Men jag har inte skrattat idag.
2. Vad gjorde du 8 i morse? SOV.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Jag åt en macka med mjukost på. Det var en fin stund. Jag älskar mjukost.
4. Vad hände 1993? Men lägg av. Jag var fyra. Jag antar att jag var en mesig skitunge som lekte i sandlådan med mina vänner på dagis.
6. Tre ord varför du sist spydde? filmkväll+mat+anna (Josses svar). HAHA, mitt eget.. Jag vet inte. Som jag sagt förut, I don't do kräk. Det var fyra, men de får ni leva med.
7. Vad köpte du sist? EN HAND! Jag ska visa den för er senare, den är hot hot hot.
8. Vad fick du senast i present? Allt jag fick av mina vänner på 19-års-kalaset.
9. Var kramades du sist? Utanför Espresso House
10. Vem var den sista? Uli kanske?
11. Vad ser du fram emot? Att säga upp mig från jobbet. 100% jätteärligt svar.
12. Vilken skostorlek har du? 39-40
13. Vill du klippa dig? NO WAY.
14. Pratar du mycket? Ibland. Men mest strunt.
15. Kollar du på O.C.? Nej, har aldrig varit min kopp te. Och btw, hur gammal är den här listan?
16. Har ditt namn ett "x" i det? M, om du vill uttala det som "Joxxe" så visst. (Josses svar). Jag kontrar med Axxa. Sjukt coolt.
17. Känner du någon som heter Steve? JA! Eller känner och känner. Det är att ta i. En promoter i NYC hette så. Han var trevlig. Och kär i Becci. Det var dem alla.
18. Hittar du på egna ord? Hela tiden. Eller snarare alternativa stavningar. Solschen är en favorit.
19. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej för fan.
20. Vad har du för mobil? Vet inte. We get along iallafall.
21. Vem ringde dig sist? Lille far.
22. Biter du på naglarna? Nej.
23. Har du lockigt hår? Nej.
24. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen. Men nästa gång The Knife får för sig att lira nånstans i världen så är jag där. Min drömspelning.
25. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? För tillfället finns det ingen som får mig att må särskilt dåligt. Jag omger mig med bra människor. Det känns bra.
26. Vilket ord säger du ofta? Inget särskilt. Jag tycker själv att jag är bra på att variera mitt språk. Faktiskt.
27. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Ja. Finns nog långt bak i min filmsamling till och med. Gillar den inte.
28. Ska du jobba imorgon? Haha ja. Jag jobbar alltid?
29.Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Jag slutade säga sånt när jag slutade att vara fjortis, och det var kanske fyra år sedan. Så det var ju ett bra tag sen sist. Man ska spara på såna ord, jag tycker faktiskt det.
30.Vad borde du göra nu? Promenera. Men jag ska, snart.
31. Har du något smeknamn? Nej, jag önskar att jag hade det. Men det är så svårt att bygga smeknamn av Anna. Jag funderar seriöst på namnbyte. Jag måste bara hitta ett som jag känner mig hemma i, plus komma över det faktum att mina föräldrar hade blivit så jävla sårade...
32 .Sover du mycket? I perioder. Framför allt nojar jag jävligt mycket om jag inte får sova mina 8 timmar/dygn.
33.Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Pianisten! Inte den med Adrien Brody, utan Pianisten av Michael Haneke. Jag är helt fast på den filmen.
34.Vad ska du göra på lördag? Jobba till fyra, och sen ska jag till Emelie på årets brudmiddag. Det kommer bli livsfarligt.
35. När var du ute och festade sist? I helgen, men det räknas knappt.
36. Är du en glad person? Lättroad - ja            Glad - nej, (Josses svar, men jag kunde inte sagt det bättre själv).
37. Vad äter du helst? OST!
38. Vem var du med sist? Min katt. Så jävla sorgligt.
39. Vad skulle du egentligen heta om inte det namnet du heter idag? Jag vet inte. Hjälp mig!
40. Vem är din favorit karaktär i "Vänner"? Phoebe. Älskar Phoebe. Önskar jag var Phoebe.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej Axxa !

Ville bara säga att om du ska se en slasher film så se INTe freddy vs jason. it suxs.

2008-11-06 @ 12:01:52
Postat av: Anna

Nej nej. jag vill se en från 70 eller 80-talet. Annars får det va.

2008-11-06 @ 13:02:04
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0