bmi-worries...

Uh. Jag var hos doktorn idag. Hon tömde mig på en jävla massa blod vill jag lova. Fyra jätterör. Tillslut slutade det till och med rinna: "Ojdå, var där inte mer?" Kul. Jättekul.

I övrigt, mitt blodtryck var megalågt. Inget nytt. Nytt var dock att jag blivit en centimeter längre. Hur fan då liksom?! Och att jag gått ner tre kilo det senaste halvåret? Jag bara stirrade på siffrorna, det är helt osannolikt. Mitt bmi är 17,3 nu och jag blir faktiskt ganska orolig här. Doktorn också. Värsta utfrågningen om mina matvanor, och jag bara: "Alltså jag äter jätteonyttigt. Och jätteofta. Alldeles för mycket." Typiskt sånt som folk med ätstörningar säger, men det är ju hur sant som helst. Problemet ligger väl i att jag inte motionerar och därför inte har några muskler över huvud taget. Muskler is the solution, men jag ORKAR inte. Äh. Ska ge mig ut på en halvambitiös powerwalk om en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0