Bootylicious



Jag och Kisse åkte på jack-jakt i Malmö igår. Det går aldrig bra. När det kommer till jackor finnsdet knappast någon som är mer kräsen än jag. Dessutom har jag fått för mig att vinterjackor "inte är min stil", hur nu det går ihop. Jag provade säkert 25 jackor igår och kände mig inte hemma i en enda. Kisse däremot slog till på en megadyr, men vi får kalla det investering. Jag kommer vara lagom avundsjuk när hon slipper frysa. Nåväl, jag la mina pengar på kängorna ovan som är höstens bästa köp hittills. LOVE EM! När Kisse tagit tåget hem mötte jag upp Jonas som hade ledig dag. Vi köpte en stekpanna till honom på Claes Ohlsson och en tröja till mig på myrorna. Sen fick jag lägenhetsvisning (sjukt klassigt!) och jonas lagade mat medans jag åt upp hans godis, sjöng falskt och spanade på en naken gubbe i lägenheten mittemot. När jag fick reda på att hans tv inte fungerade (ingen tv = inget idol) rusade jag till bussen och tog tåget hem. Jag är en sjukt bra kompis.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för i lördags förresten! jätteroligt! du jag & josse får planera in något nu snart

2008-10-01 @ 21:55:19
Postat av: jillian

Ja! idol; topprioritering!

2008-10-02 @ 12:40:18
URL: http://nimble.blogg.se/
Postat av: kisse

jag är mkt nöjd m jackan,,, glömt hur mkt den kostade

2008-10-02 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0