Perfect Symmetry

Ah. Lyssnar på Keanes Spiralling på repeat. Love it. Fick 50 kronor rabatt på cdon med posten idag. Tror minsann att den får gå till deras nya platta. Och säkert en massa annat. Jag är livsfarlig när allt som behövs för att handla något är en mikroskopisk rörelse med pekfingret...

Vad fint bonde söker fru var igår förresten!
Det här konstaterade jag:
- Bonden Per är nya Fredrik. På dejt med en storbystad 40-årig dam med bandana och 3 kajalpennor under ögonen blev han precis sådär Fredrik-tyst! I loooved it.

- Jag hade inte velat dejta bonden Magnus. Han lät som om han hade läxförhör med en åttaåring när han frågade sina damer om ditten och datten. Creepy. Idag stod det på alla löpsedlar om hans sexsnack bakom tjejernas ryggar. Till råga på allt! "Sexbonden" kallade de honom, och det REDAN! Bådar iochförsig gott inför resten av säsongen.

- Det passar sig inte alltid att vara kulturellt insatt:
"Jag är intresserad av utländsk film. Japansk film.. Det finns mycket bra japansk film!"
"Okej. Stefan och Krister i Varberg, det är mer min grej".
Jag gissar att japanska filmtanten inte får följa med Per på fler dejter...

- Bonden Peter är tv-höstens största tillgång. Jag hoppas på lite dirty bögflirt, det är dags nu. Svenska folket är verkligen inte redo (jag har bioupplevelsen när vi såg Patrik 1,5 färskt i minnet...), men nu kör vi! Tänk vad generade folk ska bli hemma i tv-sofforna!

Nu ska jag fixa lite pannkakor tänkte jag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0