Vad hände med Halloween?

Dagens fråga. Är det bara jag, eller har Halloween helt vandrat ut genom dörren? Jag saknar det! Spöken och pumpor och spindelnät och häxor och allt det där, det är ju så himla mysigt!

Nu ska jag på HLR-utbildning på jobbet. Tack gode gud att Fia och Kisse också ska, tråkigare sysselsättning får man väl annars leta efter? NOTE TO SELF: skriv upp timmarna i lönerapporten, för som mamma sa: "Ska du lära dig att blåsa luft i lungornma på gubbar som satt korv i halsen får dem banne mig betala dig för det". Alltså jag spyr. Jag insåg inte riktigt att det är sådant jag förväntas kunna när jag är färdigutbildad.  

Kommentarer
Postat av: Malin och Becci .... I NYC ;)

Halloween lever i allra hogsta graaaaaaad!!

Butiker som ar enbart uppsatta for hogtiden ;)

Nu blev du allt avis vaaaaa

puuuuuussssss

2008-10-30 @ 00:39:52
Postat av: Anna

JA jag blir avundsjuk om det är spök-halloweenigt. Det där amerikanska tjaffset där man kan klä ut sig till Hanna Montana är jag inte mycket för. Haha

2008-10-30 @ 11:06:58
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0