Versalslisk på Tradera

Sådär. Lagom till löning slänger jag upp ett par auktioner på Tradera. Michael Kors-skorna har jag redan baktalat här, så dem vill ni inte ha. Men buda på Bustierklänningen från Forever21 vettja. Är faktiskt bitter på riktigt över att jag inte.. eh.. fyller ut den så att säga. Hah. Jag älskar att skriva Tradera-annonser, känner inte igen mig själv. Sådär sliskigt entusiastisk som jag aldrig är måste man vara för att få sålt något. OCH SÅ SKRIVER MAN MED VERSALER. Det är bra.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eyy! du michael Kors skorna är riktigt bra att festa i ! grymma (alltså jättebra) att gå i full, och på konstigt underlag, jäkligt kullriga kullerstens gator ! Loooove 'em ! ;)

2008-10-23 @ 02:31:01
Postat av: Anna

Allvar?! Jag har inte haft dem på mig särskilt mycket, men alltså.. de känns totalt hopplösa. Det är synd, för jag tycker verkligen dem är skitsnygga! Den andra bruden som sålde sina på tradera fick 910 spänn för dem...

2008-10-23 @ 16:53:19
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0