I'd rather talk about moi


Jag har en såndär idag igen. De kommer allt oftare så jag kan lika gärna stifta ett nytt begrepp här och nu, det är en Jag-måste-lära-mig-franska-dag. MÅSTE. Det liksom kliar i hela kroppen och hjärnan försöker formulera alla tankar på franska fast det är stört omöjligt.

Eftersom jag knappast kommer stå ut med Statoil mer än 3 månader till är det kanske läge att planera en språkresa till Nice nästa år. Ska nog försöka få med mig Josse. Ja! Det ska jag! Är man fransyska finns det inga bra ursäkter för att inte lära sig sitt eget språk! Banne mig.

Kommentarer
Postat av: Josse

SMACK!

Där kom det dåliga samvetet som en käftsmäll. Mais oui, Nice är fett nice.



2008-09-26 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0