Systrarna Graaf is the shit ju!

Jag har precis avslutat Magdalena Graafs självbiografi, så jag fick för mig att youtuba lite på systrana Graaf. Jag hade trots allt deras skiva och stirrade alltid hypnotiserat på omslaget (snarare än lyssnade hänfört på musiken iochförsig). Och jag fattar varför deras sålde hur mycket som helst. HÖR NI INTE HUR BRA DET HÄR ÄR?! Catchy som bara den liksom. Om jag inte vore en sån jävla musiksnobb när jag var sexton så hade jag haft kvar deras skiva. Nu har jag inte det och det är synd kan jag tycka. GO GRAAF. 


New york om tolv timmar, HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: jillian

2008-09-03 @ 20:53:28
Postat av: jillian

åhhh, ha så jävla kul alltså!! och glöm inte att dokumentera ALLT du handlar :D

2008-09-03 @ 20:54:15
URL: http://nimble.blogg.se/
Postat av: Tu

hur länge ska du vara där?

fan vad kul att du ska dit då det är new york fashion week :) shop til' you drop.

2008-09-03 @ 23:34:49
Postat av: kisse

have fun

2008-09-04 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0