MEH?!

JAG ÄR ARG! Precis när jag slutat noja över min folkskygghet och börjat se fram emot The Sounds ikväll hamnar det en käpp i hjulet. Såklart. Vi har diskuterat fram och tillbaka hela veckan om vi skulle köpa biljetter eller inte, men av någon anledning inte kommit till skott. Tänkt att vi köper på plats. Idag bestämde vi iallafall att vi skulle köpa biljetter, och då är de slut. Ringer Tivoli. De säger: Är de slut så är de slut. Vi kaaaanske mööööjligtvis har några i Vinylbaren när vi öppnar klockan sex, men dem lär det vara tryck på om internetbiljetterna är helt slut. JAHA?! Lutar åt att vi gör ett försök på biljetterna vid sex, men det här suger ju? Vår After Work är ju helt kvaddad nu. Istället blir det köande och ändå kan vi inte vara säkra på biljetter.

MEN OKEJ NU VÄNDER VI PÅ STEKEN. Går det så går det och går det inte ser vi till att ha en grym kväll i Helsingborg. Bestämde jag nu. Ja! Heja! Skitbra! Skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0