psst!

Det är så livat här nuförtiden. Tycker ni inte? April har verkligen varit en bloggmånad. Det har den. Några rader om hur STÖRIGT det är med vårdyrkare. En veckas frånvaro. En bildserie med folk som dricker sprit ur spann. En veckas frånvaro. Och så en bildserie med ett gäng påskkycklingar, fastän påsken redan känns soooo yesterday. Det var väl det hela. Jag är ledsen.. Och jag förstår om ni överger mig nu. ATT ni gör det förresten.

Det hela bottnar i beslutsångest angående vilken riktning den här bloggen ska ta i framtiden. Om jag ska fortsätta alls? Det gör jag nog, men tills jag kommer på "min grej" kanske den kommer puttra på tomgång ett tag...

Även om det kanske är svårt att tro har jag fyllt mina bloggfrånvarodagar med en massa spännande. Överlag är allt rätt kul nu, jag gillar läget. Förutom att jag är gravt sockerberoende och funderar dagarna i enda på om två kilo lösgodis i veckan verkligen är rimligt? Ehh.. Men i övrigt orkar jag verkligen inte med någon slags update på hur livet lekts i April. Nej. Men vi kryddar dagens rader med en bild på pretty-me, och då kanske det är i sin ordning att tala om vad jag har haft för mig just idag åtminstone.

JO! Malin, jag och Ullis har varit i Turning Torso. Det är lite känsligt ämne för någon som ändock kämpat lite halvhjärtat för att bli modell på riktigt, men insett att något saknas (mycket saknas), att erkänna dagens ärende. Hehe. Vi var på The Studio och fick "vara modeller för en dag". Så tjusigt va! Det var vi, 15 småfeta förortsmorsor, en helylletransa och en majsorm. Det var en bra och mysig dag även om jag för min del tyckte att lokalen och utsikten över öresund var det mest fascinerande. Ja. Jag kan bo i Turning Torso. Det kan jag nog. Malin brände av en strålande bildserie och kunde knappt välja bland alla highlights, och Ullis kom tätt bakom. Min egen var ett virrvarr av blossande kinder, mensfinnar, halvöppna ögon och krokiga ryggar. Men vad gör man?! Så jag sållade skoningslöst bort varenda bild och var sjukt nöjd med detta beslut. Uppenbarligen - tar jag snyggare bilder i spegeln med min 2megapixelkamera. Eller okej - oskarpare, är nog ett bättre ord...

Sminket sådär en tio timmar senare. Jag gillade det!


Kommentarer
Postat av: kisse

ooo,, fint

2009-04-22 @ 19:11:25
Postat av: Josse

Nej, ingen bloggtorka för din del - snälla!

2009-04-23 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0